Pagina's

vrijdag 17 juni 2016

Bloghop Happy Stampin'



Vandaag ter ere van de nieuwe jaarcatalogus een bloghop van team Happy Stampin'.


Al hoppend hopen we je weer veel inspiratie te geven :)

Ik heb voor mijn kaartje gebruik gemaakt van de All Year Long Project Life card collection.
Deze keer staan de kleuren Crumb Cake en Mint Macaron centraal.
De stempelset is een Hostess set genaamd Pun Intended.
Ook heb ik nog de nieuwe embossingfolder Sparkle gebruikt.

Met onderstaande banners kun je vooruit of nog een keertje achteruit....Enjoy! 

 http://stampcreationsbymarloes.blogspot.nl/


http://bestofstampin.blogspot.nl/

Ik wens je een fijne dag!
Wilma

14 opmerkingen:

Durvina zei

Wat is het een leuke kaart en net als de vorige kaart staat ie hier te pronken ;)
Thanks namens Rhode en ik geniet er lekker van mee.

liefs, Durvina

Ingen zei

Wat een fantastische kaart heb je weer gemaakt Wilma. Ik vind de camera stempel ook helemaal geweldig :-)

Alina zei

prachtig geworden, Wilma!!!

Annelies zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt Wilma!

Janneke zei

Wow Wilma, wat een beauty zeg ..
Die kleurtjes zijn echt top en die stempel, zo gaaf!

Anita zei

Wat heb je weer een gave kaart gemaakt. De kleurencombinatie vind ik super, ik hou ervan:)
Liefs, Anita

Xandra van der Hoeven zei

Oh wat gaaf! Supermooi!

bestofstampin@gmail.com zei

Wat een mooi kaartje, en leuke kleuren combinatie.

Marloes zei

Wow! Een hele mooie kaart, en vooral die kleurencombinatie!!

Ellen zei

Wat een leuke kaart! Gaaf is het fototoestel en wat is die embossingfolder mooi.

Margot zei

Gaaf deze kleurencombinatie!

Hetty zei

Te gekke kaart!
Ben helemaal weg van de kleurencombinatie. Top!!
Liefs, Hetty

Unknown zei

Echt een super mooie kaart! Kleurcombi is geweldig.. Weer top! Wilma

Ellen zei

Wat een gave kaart, de kleurencombi vind ik zo mooi!

groetjes, Ellen