Pagina's

woensdag 2 juli 2014

Yoehoe....nieuwe catalogus :))



Yoehoe....de nieuwe catalogus is gisteren gelanceerd!!
En wat is 'ie gaaf...overzichtelijk, veel inspiratie en natuurlijk geweldige nieuwe producten maar ook met de toppers van vorig jaar.

Je hebt 'em vast al ergens voorbij zien komen (ik ben ook een dag te laat :), maar nu kan je 'em ook op mijn blog bekijken via de sitebar.
Wil je liever een papieren versie dan kan dat natuurlijk ook. Stuur me een mailtje en dan komt er eentje jouw kant op.

Er zijn een paar foutjes geslopen in de catalogus, de correcties vind je bovenaan mijn blog in het tabblad 'correcties catalogus'.

Vandaag hebben we ook weer een 6-tal gave WEEKLY DEALS  (zo leuk dat dit producten zijn welke je terug vindt in de nieuwe catalogus)....

Dit zijn ze voor deze week:


Zit er iets voor je bij, laat het me weten!

'n Fijne dag en tot later....
dan laat ik je de 2 kaartjes zien welke de dames vorige week tijdens mijn open huis hebben gemaakt ;)

groetjes, Wilma

Geen opmerkingen: