Pagina's

maandag 1 januari 2018

Crazy for Cas - uitdaging #2


En dan is het 2018!!
 
Ik wens jullie allemaal een goed, gezond en creatief jaar toe waarbij we maar veel inspiratie bij elkaar op mogen doen :)
 
Vandaag starten we bij Crazy for Cas weer met een nieuwe uitdaging: Alle Kleuren van de Regenboog.
 
Bij de 1e uitdaging hebben we superleuke inzendingen gezien. Het zou gaaf zijn als je deze keer ook meedoet!
 
Je hebt tot 28 januari de tijd om mee te doen....
 


Product List
Een fijne Nieuwjaarsdag!

Wilma

7 opmerkingen:

Miranda Mols Stampin Utopia zei

De beste wensen voor het nieuwe jaar! En wat een kleurrijk begin van mijn dag is dit. Mooi hoor.

Ellen zei

Ik wens ook jou een fantastisch mooi en creatief jaar toe!
Leuke challenge, ik ga zeker eens flink nadenken hoe ik deze kan uitwerken. De 1e challenge lukte niet door - zwak excuus - alle drukte.
Jouw kaartje is erg leuk!

Liefs, Ellen

iejlze zei

Leuke kaart en heel speciaal met die rand. Een gezond en gelukkig 2018!

Ellen zei

De beste wensen voor het nieuwe jaar! Je kaart met regenboogkaarsjes is lekker vrolijk. Mooi voorbeeld voor CFC.

Annemarie en Merit zei

We wensen je een gelukkig en creatief 2018 toe. Je kaartje is erg leuk!
Groetjes, Merit en Annemarie

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een heel mooi kaartje.. Leuk zo met de kaarsjes!
De beste wensen!
Groetjes, Yvonne

Mariken zei

Voor jou ook een heel mooi, gelukkig, gezond en creatief 2018! Hele gave kaart heb je gemaakt met deze toffe kaarsjes!