Pagina's

zondag 12 juni 2016

CAS on Sunday - guestdesigner


Vandaag ben ik guestdesigner bij CAS on Sunday, hoe leuk is dat :)

Het thema van challenge #85 is Butterfly - use a butterfly on your card.

De vlinder komt uit de stempelset Kinda Electric en is gestempeld in de kleur Mint Macaron.
Als achtergrond heb ik een kaartje uit de All Year Long Project Life Card Collection gebruikt, ik ben helemaal weg van de kleuren.

Ik ben benieuwd wat je van mijn kaartje vindt, Clean and Simple is nog best lastig ;)

Fijne zondag!
Wilma

7 opmerkingen:

Mariken zei

Leuk dat je guest designer bent! Hele gave kaart heb je gemaakt, mooie kleuren en een prachtvlinder!
Fijne zondag!

Anita zei

Wat is het een leuke CAS kaart geworden. Mooie kleuren en super leuk project life kaartje.
Liefs, Anita

Ellen zei

Toevallig bezocht ik het CAS blog vandaag en zag je kaartje al staan. Heerlijk hoe eenvoudig en toch supermooi een kaart kan zijn. En ik maar ploeteren, haha!!

xxx Ellen

Ellen zei

Hartstikke goed gelukt, jouw CAS vlinderkaart!

Durvina zei

Heel leuk is dat, en nog leuker is dat deze bij mij staat te pronken!!
Ik ben er heel happy mee ;)
Thanks lieverd!

liefs, Durvina

Zw@@n zei

Super leuk kaartje, Wilma. Dat papier vind ik heel erg mooi (mooie kleuren en design). Leuk dat je guestdesigner bent voor de challenge 'vlinder' bij CAS on Sunday. Liefs, Wilma

Being Mrs Miles zei

What a pretty card. I like the bold pattern and your placement of your element! Butterflies are always nice on a card. I hope you have a creative week!