Pagina's

zaterdag 19 december 2015

Teamswap/Bloghop Happy Stampin'




Na een maandje stilte weer een blogpost..... Een nieuwe teamswap van Happy Stampin' 

Altijd weer spannend zo'n pakketje in de brievenbus, deze maand was het echt een uitdaging.....ik kreeg namelijk onderstaand pakketje van Janneke.....tja, laat ik nou geen liefhebber van goud zijn :( 
  


Uiteindelijk ben ik toch wel blij met het resultaat, ik heb een trouwkaartje voor een huwelijksjubileum gemaakt (en ik weet dat de ontvanger wel van goud houdt, haha)

Deze keer hebben 6 teamleden met de swap meegedaan, vandaar dat we er een bloghop van gemaakt hebben.

Met onderstaande knoppen kun je terug naar Marja of vooruit naar Xandra
 
www.stampinup.net/esuite/home/marja/blog


www.stampinbyxandra.blogspot.nl


Ik wens je een fijn weekend!
Wilma

p.s. Ik hoop snel weer een nieuw kaartje te posten.
Ik ben thuis aan het revalideren nadat ik vorige week een nieuwe knie + knieschijf heb gekregen (trouwe volgers van mijn blog weten dat ik in juni ook geopereerd ben aan mijn knie. Toen om het plaatsen van protheses (gezien mijn leeftijd) uit te stellen, dit is niet gelukt..... Ben blij dat ze nu geplaatst zijn, het voelt goed dus heb goeie hoop dat ik nu eindelijk van die pijn verlost ben :)
Tot snel!

8 opmerkingen:

Ingen zei

Ik vind je kaart super leuk geworden. En soms is het best lastig, als je iets krijgt waar je zelf niet dol op bent, om er iets leuks van te maken. Maar dat is jou uitstekend gelukt!

Ilse zei

Heel mooi resultaat, ik hou zelf ook niet zo van goud en begrijp de uitdaging ;-)
Veel succes met revalideren en ik wens je dan een 2016 toe zonder pijn!
Groetjes
Ilse

Ellen zei

Geen liefhebber van goud? En het is juist zo mooi! Bovendien heb je er een geweldig kaartje mee gemaakt. De combinatie met wit en zwart oogt heel chique.

Durvina zei

Ik vind hem echt te gek!!
Je weet ik hou er wel van, maar dat het een struikelblok voor je zou kunnen zijn is zeker niet te zien aan het resultaat ;)

liefs, Durvina

Mariken zei

Prachtige kaart, ik hou van goud, zeker met zwart en wit! Mooi!!

Janneke zei

Ik vind je kaartje echt top, ondanks dat je niet van goud houd.

Heel veel beterschap en succes met je knie Wilma, ik hoop dat je snel weer helemaal fit bent

XO Janneke

Ellen zei

Knap hoor om dan toch zo'n mooie kaart tevoorschijn te toveren!
Sterkte met je revalidatie. Ik hoop dat je snel weer vrolijk rondhuppelt.
Tot dan: gezellige dagen en maak er een mooi jaar van!

groetjes, Ellen

nicolet zei

Prachtig kaartje is het geworden Wilma!
Groetjes Nicolet