Pagina's

woensdag 2 juli 2014

Kaartjes Open Huis...

* dit is mijn 2e blogpost van vandaag, voor de weekly deals van deze week, scroll naar beneden *

Zoals beloofd, laat ik jullie nu de kaartjes zien welke vorige week als Make & Take, tijdens het Open Huis,  gemaakt werden...

Beide kaartjes... 10 x 10, vind ik zo'n leuk formaat ;)... zijn gemaakt met het gave designerpapier Lullaby.


Gebruikte materialen:
Stempelset: Work of Art
Pons: Scalloped Tag Topper - Itty Bitty Accents Punch Pack
Framelits: Circles Collection
Kleuren: Baked Brown Sugar - Crisp Cantaloupe - Hello Honey - Whisper White
en ook nog: Thick Baker's Twine - Rhinestone Basic Jewels


Gebruikte materialen: 
Stempelset: Work of Art - Gorgeous Grunge - Something to say
Pons: Itty Bitty Accents Punch Pack
Framelits: Banners
Kleuren: Coastal Cabana - Baked Brown Sugar - Hello Honey - Whisper White
en ook nog: Thick Baker's Twine

Groetjes, Wilma


4 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaartjes, Wilma!

Anita zei

Ik ben geweest op de make & take. De kaartjes zijn echt super. Bedankt voor de gezellige avond en wat is de nieuwe gids toch leuk.
Liefs, Anita

Durvina zei

Bedankt dat ik een van deze schattige kaartjes mocht ontvangen, die van mij is de leukste :P
Maar die andere mag er zeker ook zijn.

Liefs van mij en tot vrijdag
xxx, Durvina

Ellen zei

Wat en leuke kaartjes! 10 x 10 is zeker een leuke maat. De bovenste vind ik het mooist qua kleur.
Fijn weekend, Ellen